!ZUMBA TENTO TÝDEN!

19.08.2018 19:58
"Pamatuj, každý tě dokáže milovat, když slunce svítí." 
 
Milé cvičenky, 
 
děkuji vám všem, které "mě milujete", i když přijdou mraky např. v podobě změn prostor nebo mých různých "jiných stavů". Už jako dítě jsem si přála, aby se všichni lidé měli dobře. Představovala jsem si (a dělám to dodnes), jak vyhrávám milióny a rozdávám je potřebným a jak se ti lidé najednou začínají usmívat, protože i když víme, že materiálno nikomu štěstí nepřinese, jsou tací, kterým to pomůže v nastartování se k nalezení i toho vnitřního štěstí. Píšu to proto, že jsem si vědoma, že vy jste odrazem mého vibračního naladění a že každá z nás si vzájemně zrcadlíme naše skryté skutečné touhy a charaktery.
Poslední dobou jsem začala o sobě pochybovat, protože to bylo poprvé po dlouhatánské době, kdy se nenaplnila lekce. Říkala jsem si čím jsem si to přitáhla, co ve mě to způsobuje? A ano, je období dovolených, vedra, kdy je lepší být u vody, ale zároveň se u mě vnitřně něco změnilo, to slunce, které tam svítilo na plno pouze pro vás, kdy jsem koncentrovala většinu mé energie právě na mé lekce, tam najednou nemohlo být na plné pecky jako dřív.
Začala jsem pracovat v projektu Vědomý zármutek, kde své slunce dávám také a ve větší míře než to bylo dřív - dobrovolné. A je možné, že některé z vás jste tuto vnitřní transformaci zaznamenaly a najednou mi tam skočil citát, který píšu v úvodu.
Jsem to stále já, stále miluji to, co dělám, stále chci sdílet s vámi to nejlepší ze mě a stále vím, že právě moje lekce mi to umožňují tím nejradostnějším způsobem. A tak vám chci poděkovat, že i když jste to některé zaznamenaly, stále "mě milujete" :) 
 
A zpět do reality! Chcete zítra, v pondělí 20.8. v 19 zumbit na fotbalovém hřišti v Radonicích - ve stínu? Pokud ano, hlaste se mi do 16ti hod. Dám pak info na stránky, jak to dopadlo. Budu se na vás těšit. 
 
Vaše Lucka :)