!ZUMBA 24.9.+ZUMBA VÍKEND!

23.09.2018 20:03
Milé ženy!
 
Zítra, 24.9., jsem nucena z rodinných důvodů zrušit hodinu Zumby. O to více se na vás budu těšit o týden později - 1.10. Přijďte si aktivně odpočinout!
 
Děkuji vám za hlasování. Vyhrála možnost odkládat peníze a poslat na charitu. Na lekci bude krabička, kam budu peníze dávat a 2x ročně pošlu na vybranou charitu. Budu vás vždy informovat.
 
Pokud stále chcete pomoci rodině, kterou jsem zmínila minule, budu ráda, když se mi ozvete. Sháníme pánské a dámské vel. S/M, dětské holčičí vel. 1,5-3 roky, hračky atp., vše možné do domácnosti a k běžnému užití. Vše samozřejmě použité, co již doma nevyužijete, nic kupovat nemusíte. Díky!
 
Dále bych vás chtěla informovat, že na vaše žádosti, plánuji zumba víkend v období 2.-4.11. (je to jediný můj volný víkend, jiný termín tedy bohužel nejde). Momentálně opět spolupracuji s CK Capro, abych našla ten nej hotel, tak aby nebyl daleko, měl wellness vč bazénu, dětský koutek a samozřejmě dobrou cenu :) Ale než to potvrdím, prosím, kdo z vás by měl zájem? Ať vím alespoň orientačně. Opět bude víkend nejen o zumbě, ale i o osobnostním růstu, tedy ženské kruhy s tématy, které budou mírně terapeutické a seberozvojové. Máte se na co těšit!
 
Náš předposlední víkend je zdokumentován zde: https://www.primazumba.cz/pohodove-vikendy/podzim-2013/ Ten poslední jsem díky miminku nějak nestihla zaznamenat na www :)
 
Přeji krásné podzimní dny a budu se těšit 1.10. na zumbě!