!PŘIHLÁŠKY NA ZUMBA VÍKEND+PŘÍBĚH!

28.10.2018 09:32
Dnes bych s vámi chtěla na konci tohoto emailu sdílet příběh. V něm je napsáno to, jak to cítím a vnímám já. Třeba se jeho hloubka dotkne i vašich srdcí.
 
Nicméně tento email je též i o připomínce ohledně zumba víkendu. Včera mi volala paní z CK Capro, že hotel Windsor počká max do zítra. Má tam více zájemců. Pokud se vás tedy nepřihlásí do zítra min. 15 (zatím je vás tam 7), tak se víkend asi neuskuteční. O víkendech jsem už napsala spousty - fotky i povídání z některých z nich jsou na primazumba.cz Děkuji za důvěru a budu se těšit. Odkaz na přihlášení zde: www.dovolena-cviceni.cz/zajezdy/ceska-republika/spindleruv-mlyn/wellness-hotel-windsor/podzimni-zumba-vikend-s-lucii-burdovou-program-c.html
 

Změňte úhel pohledu..a vaše srdce si velmi uleví.

Roberto de Vicenzo, slavný argentinský golfový profesionál,
jednou vyhrál turnaj a poté, co obdržel svůj šek a rozdal zářivé
úsměvy televizním kamerám, šel do místní klubovny, aby se připravil
k odjezdu. Když o něco později na parkovišti přicházel sám ke svému
autu, přiblížila se k němu mladá žena. Blahopřála mu k vítězství a po
chvilce mu naznačila, že její dítě je vážně nemocné a v podstatě umírá.
De Vicenzo byl pohnut tím, co právě slyšel, vzal do ruky svůj šek za
vítězství a přepsal je na onu ženu. "Dopřejte svému dítěti aspoň pár
hezkých dní", řekl, když jí tiskl šek do dlaně. Po týdnu, když byl na obědě
ve venkovském klubu, přistoupil k jeho stolu jistý činovník golfového
svazu: "Hlídači na parkovišti mi minulý týden řekli, že jste tam - když jste
vyhrál turnaj - potkalmladou ženu". Vicenzo přikývl. "Víte, mám pro Vás
zprávu, ta žena je totiž podvodnice. Není ani vdaná, a už vůbec nemá
nemocné dítě, jednoduše Vás okradla".
"Chcete mi snad říct, že tady žádné dítě neumírá?"
"Přesně tak"!
"Tak to je ta nejlepší novinka, jakou jsem za celý týden slyšel :-)", usmál se Vicenzo.