!OD 30.10. CVIČÍME V KD RADONICE!

26.10.2017 20:34
"Někdy nás život obrátí vzhůru nohama, aby nás naučil, jak znovu žít s hlavou vzhůru." Nejsme tady proto, abychom trpěli, abychom se cítili jako oběť, abychom potlačovali radost a hlavně samy sebe. 
 
Chtěla bych poděkovat obci Radonice, že mě minulé roky podporovali a já tak mohla: - mít stejné ceny, dělat dobročinné akce, kdy se mi zachtělo, promíjet vstupné, když někdo zapomněl, mít děti do 15ti zdarma, cvičit téměř nonstop v těhotenství a po porodu. 
 
Od pondělí 30.10. od 19:00 cvičíme v novém Kulturním domě v Radonicích (nádherný nový voňavý a velký sál) a díky nájmu (zatím nejvyššímu, co jsem kdy měla), budu muset více dbát na to, na co jsem dbát nemusela a více se rozmýšlet, co a kdy udělat. Ale protože mám ty nejúžasnější cvičenky na světě, věřím, že toto období opět zvládneme a že si to užijeme na maximum. Pokud mi pomůžete s náborem lidí, budu ráda, když přivedete mezi nás nové tváře nebo když vylepíte plakátek na místech, kde to má význam - plakátek ráda vytvořím a pošlu. Věřte, že zákon přírody se vám odvděčí - čím více se podělíte o svou radost z cvičení a čím více dáte možnost si to užít i dalším lidem, tím více radosti a hojnosti se vám vrátí."Čím vibruji, to přitahuji."
 
Již tři týdny mám nahrané video o nadšení z našeho nového běhu omlazovacího klubu a zároveň pozvání pro ty z vás, které chcete ještě mezi nás vstoupit. Teprve dnes vám ho posílám, čas letí nějak rychle, že?  https://www.youtube.com/watch?v=s7WtNAuL7Jw  
 
Na závěr vás zvu zítra do Milovic na akci pořádanou Nízkoprahovým centrem. Bude tam i zumba :) Pokud máte čas a chuť, přijďte podpořit dobrou věc - více v plakátku v příloze.
 
Děkuji vám za vaši přízeň a těším se v pondělí v krásných nových velkých prostorech!