!NEJODVÁŽNĚJŠÍ CESTA ŽIVOTA, UŽ JSTE JI TAKY PODNIKLY?!

05.11.2018 09:52
Slovy se nedá vyjádřit, jak skvělý byl opět zumba víkend s ženami, které podnikly nejodvážnější cestu života, která je dlouhá 40 cm a vede k našemu srdci. Cesta k sobě někdy vede přes různé křižovatky a zákoutí, ale když se tam dostaneme, objevíme poklad, který ovlivňuje vše, co se odehrává uvnitř i kolem nás. 
Nedá mi to a musím sem dát alespoň 1 reakci z mnoha, které mi přišly včera večer. "Už jsem absolvovala několik víkendů. Mám srovnání a to, co děláš na víkendech ty, to jsem fakt nezažila. Dáváš nám vlastně návod na život a mě i moji dceru to moc obohatilo a těšíme se, až to zahrneme do praxe. Atmosféra byla nabíjející a už se těšíme na další. Kdy bude? :) "
A protože si střípek z atmosféry můžete zažívat každé pondělí  na lekci v Radonicích. Těším se na vás dnes v 19 v Obecním domě :)
Níže přikládám alespoň jednu fotku, na které si tvoříme nástěnku vizí a přání, protože na co zaměřujeme svou pozornost, to hnojíme a to roste. Další fotky má u sebe moje mamka, dodám později :)
IMG_20181103_193206.jpg