!MOTIVAČNÍ VIDEA+ZUMBA ZÍTRA+MONEY MONEY MONEY!

16.01.2019 09:48
Leden se může jevit jako typický zimní měsíc. Ano, vládne mu silná energie Vody, ale zároveň s ním přicházejí nové energie Dřeva, které po nás chtějí nové začátky. Máme tendence dělat různá novoroční předsevzetí, plánovat a vylepšovat to, co nám minulý rok nefungovalo a my máme tak ideální možnost přenastavit to, co si přejeme, aby v našem životě fungovalo lépe. 
Rozhodla jsem se, že vám s tím pomůžu tak, že jsem natočila 4 motivační videa, kde se budeme zaměřovat na nastavení mentální, fyzické a stravovací. 1 týden=1 video cca 20 min. dlouhé. 
Vaším jediným úkolem bude, si po dobu týdne, toto jedno video každý den pouštět (nebo pak i dle paměti) a řídit se pokyny, které tam ode mě uslyšíte a uvidíte. První část bude mentální přenastavení, kdy vám dám konkrétní tip na co a jak se zaměřovat, abych se cítila dobře a lépe psychicky a abych žila život, který si přeji a který mě bude uspokojovat. Další část bude zaměřená na fyzické tělo (vědomá péče, formování, omlazování), kdy se zaměříme na jednu část těla, o kterou se po dobu týdne budeme starat a věřte mi, že již po 4 dnech uvidíte a pocítíte změny! Poslední část videa bude drobný stravovací úkol, který nás nebude omezovat, ale přinese nám nový návyk, který našemu tělu a zdraví, bude dělat dobře. Cílem těchto 4 týdnů je, se na konci měsíce cítit se lépe psychicky a vypadat lépe fyzicky a zařadit tak přirozeně nové návyky do svého života. Výhodou je samozřejmě i to, že můžete být na druhé straně světa a přesto do toho jít s námi :)
Kdo máte o videa zájem, hlaste se mi do 9.1. Pošlu vám další konkrétní informace a podmínky.
 
A jinak se na vás těším zítra 7.1. v 19 hod v Obecním domě v Radonicích!
 
Poslední info tohoto emailu se týká peněz, které šetřím za nájemné a ač bych to normálně nepsala, vím, že to některým lidem (mimo cvičenky :) leží tzv. v žaludku. 2x 1000 Kč jsem dala 2 radonickým ženám jen tak pro radost, protože nemají život lehký. Dále, kromě podpory Dlouhé cesty a jiných drobných dárcovství během roku, jsme s manželem podpořili jednoho talentovaného kluka ze sociálně slabé rodiny a zaplatili mu roční studium v USA.
 
Pěkné novoroční dny přeji a těším se na naši zumbáckou, seberozvojovou, dobročinnou aj. spolupráci :) Lucka