!DNES VEČER: OBJETÍ TĚLA A DUŠE V JEDNÉ OSOBĚ!

01.10.2018 16:28
"Sebeláska neznamená neustále se chválit a ujišťovat se, jak jsme úžasní (i když mějme na mysli, že čím více budeme oslavovat svůj život, tím více bude náš život hoden oslavy). Jde o to, milovat své opravdové, lidské já, toho člověka, který má své slabiny, který občas neuspěje a zklame ostatní, protože nikdy nebude dokonalý pro všechny." - to si dnes večer zase připomeneme
 
Holky, ženy, dívky, baby, kočky, hvězdy moje!
 
Počasí nám začíná nahrávat na zachumlání se do peřin a s přibývající tmou už chceme raději zůstat doma v teple. Ale víte jak můžeme zvládnout podzimní chmurné nálady? No přece tím, že si budeme dělat vědomě více radostí. Půjdeme si např. zatančit, kde je úplně jedno, jak vypadám, zda-li je pohyb dokonalý nebo zda-li dodržuji aerobní tempo, zkrátka tak, aby nám bylo dobře. A tělu je dobře, když se uvolňuje přirozeným pohybem a protože tanec je to nejpřirozenější, co dělá už i malé batole, když slyší hudbu, tak i my máme možnost dát tělu přesně to, co potřebuje. A co teprve naše duše? Jak jí bude ve spontánním uvolněném veselém těle? Kolikrát mě se nechtělo vylézat, byla jsem např. přecpaná, protože si dělám na zimu zásoby, nebo mi bylo zima, protože mám raději léto, nebo mě prostě přepadla lenost, ale upřímně musím přiznat, že mi pak bylo tak dobře a byla jsem tak ráda, že jsem se překonala a šla, že už dny, kdy se mi nechce, prostě nemívám. A tak cvičenky moje milé pojďte si dnes trsnout již po třetí na stejné choreo (měním po třech lekcích :) jako jsou např. tyto pecky: 
 
Těším se dnes v Obecním domě v Radonicích v 19 hod :)