!ANKETA - REAGUJEME NA ZMĚNY, 7.5., POZVÁNKY!

04.05.2018 21:03
Milé cvičenky!
 
Myslela jsem si, že už mám některá svá témata dávno zpracovaná, ale evidentně mě tam nahoře zkouší, zda-li to, co mě život naučil, dokážu za každých okolností i žít. Papír, moje emaily i můj blog a facebook snesou cokoliv. Píši intuitivně, tak jak ke mě informace přichází. 
 
Posláním nás všech je "být v souladu" - se sebou a VŠÍM a cesta k tomu je velice "jednoduchá". Prostě budeme vědomě žít, slaďovat se se svými pocity, přijímat to co je a hledat ve všem co se nám nelíbí diamanty. Jenže realita už trochu pokulhává, protože se nám občas dějí věci, které nechceme, aby se děly, protože se nám vůbec nehodí a díky zákonu přitažlivosti se z toho pak stane jeden velký chuchvalec drobných "zádrhelů" a jsme v tom až po uši :) 
 
Ale naštěstí existují místa, kde se můžeme chodit vybíjet a dobíjet a nabíjet a slaďovat, harmonizovat všechna naše těla, možná i inspirovat nebo jen tak být a vypnout hlavně hlavu a zapnout srdce. 
 
Pokud je pro vás jedním z míst zumba se mnou, denně za to děkuji, děkuji za vás, děkuji životu za to, že když mě před 11ti lety dal tu největší ťafku a já přišla nejen o to nejcennější, ale i o práci, tak on to prostě se mnou v tomto směru myslel dobře, protože od té doby dělám to, co dělám.
 
A proč takový román, když bych to mohla napsat takhle krátce?! 
 
Do prčic už mi zase navýšili nájem a tentokrát o téměř 200 %! Do prd... jsem snad stroj nebo robot a nechá mě to chladnou? Do prd... bere tady taky někdy někdo ohledy na mě? Do prd... uvědomují si všichni, že jsem citlivá někdy až přecitlivělá a že je lehké takového člověka zranit? Copak se dá pořád něco měnit a přizpůsobovat se a kord když se to týká dalších xy žen? Uf to se mi ulevilo :)
 
Takže zpět do reality :) Vytvořila jsem 2 ankety na www.primazumba.cz úplně dole -  jedna na to "kde chci cvičit a nové podmínky reagující na navýšení nájmu" a druhá "kdy chci cvičit". Anketa bude do poloviny května a pomůže mi v rozhodování a navíc mi ulehčí snad i na srdci. Předem děkuji!
 
Nyní v pondělí 7.5. je den před svátkem. Já tady budu, ale odjíždím zase 8.5. a nebudu tady ve středu, tudíž jediná možnost zumby je pouze v pondělí 7.5. Ale já si neuvědomila, že některé z vás tady nebudete a protože je situace jaká je, navrhuji, že bychom v pondělí zahájily venkovní sezónu na fotbalovém hřišti v Radonicích (nebojte nikdo nás tam nebude očumovat, je to tam celkem schované :) Ale proběhne pouze tehdy, pokud se vás přihlásí min. 15 - ono se ve větším počtu lépe cvičí. Takže se mi prosím hlaste. Další dny by pak probíhaly též venku a to 14.5., 16.5., 23.5. O dalších bych informovala. 
 
Kdo dočetl až sem, klaním se :) Díky!
 
Kdo máte nějaký nápad či připomínky, dejte vědět. 
 
Koho štvu už delší dobu, hned napište NE a já vás odstraním z databáze. Koho štvu až ode dneška, udělejte to samé :) Nebudu si to brát osobně :) Díky!
 
p.s. v příloze vás zvu do Milovic na 2 akce, kterých se účastním